Y-agah İdrar yolu enfeksiyonu için doktor fitil ve antibiyotik kullanmamı söyledi. Dün başladım kullanmaya bugün akşama kadar ara ara pembe lekelenmem oldu. 37 haftalık gebeyim. Nişan olabilir mi? Ya da fitil sonrası bu durumu yaşayan oldu mu kızlar
Y-agah Regl sancısı gibi ara ara sancı gelip gidiyor. Sancım çoğaldığında hastaneye gideyim o zaman 🙄