PasaninAnnesi 33 haftalığız kızlar karnıma elimle dokunuyorum ama uyusuk olurda böyle sadece dokunulduğunu anlarsın ama his yoktur ya gıdıklanma huylanma vs gibi o duygu yok artık karnımda 😨 cok tuhaf geldi
PasaninAnnesi hilalcukurlu büyüyüp gerildiği icin his kaybı oldu demek ki ayaktayken bide bebek ittirince gerginlik oluyo otururken yumusak karnım ama o zamanda aynı cok tuhaf 🙈😂
hilalcukurlu PasaninAnnesi evet çok tuhaf geliyor ben şey gibi tanımlıyorum hani elin yanar da su toplar o bölge hissizleşir öyle birşey içi dolu ama hissiz..
PasaninAnnesi hilalcukurlu evet cok tuhaf bir duygu farkedince telaslanmadm degil dedim karnima nolduda his yok 😨 ama herkesde olan birseymis demek ki. Dıstan his yok ama icten acıma var sanki icerden yırtılıyo gibi