Elifgoktug1 Suna007 sıkı takiple 41 e kadar bekliyorlar kendi başlamazsa dogum Suni sanciyla baslatiyorlar
Suna007 Bsrasengulll bebek sıkıntıya girmex m Bsrasengulll ama bebek sıkıntıya girmez mi kakasını filan yerse
Bsrasengulll Suna007 sıkı takiple gidiyorum canım sancı suyun gelmesi ile direkt acilden giriş yap dedi doktor
Melike0657 39+3 oluyorum bu gece. Şehir hastanesine takipliyim 41 e kadar bekleyebiliriz dedi şuan bebek rahat diyor. Ama pazartesi gidicem bir son durum ne diye. Alttan da bakmıyorlarmış belirti verene kadar hayırlısıyla doğslar artık