Herkese merhaba kızlar,
Dün akşam 38+0 da nişanım geldi doğru düzgün sancı yok ama zor hareket ediyordum özellikle yürürken. Doktora gittik hemen 1 - 1,5 cm açılmam olduğunu, gelenin nişan olduğunu söylediler. Açılma olduğunda biz yatırmak zorundayız çıkmak istiyorsan bebeğin ölüm dahil tüm sorumluluğunu alıyorum diye kağıt imzalaman gerek dediler. Doktoruma sordum eve gidip açılmayı sancıları orada bekleyebilirsin ama 24 saat içerisinde doğurabilirsin dedi. Neredeyse 24 saat olacak ama düzenli ağrım pek yok. Evdeyiz ama sancılarım düzensiz bazen 7 dakikada 1 bazen de 10 dakikada 1 geliyor. Ne zaman doktora geri gitmem gerekiyor bilmiyorum. Ne yapmam gerekiyor açılmayı ilerletmek için ya da kaç cm oldum hisseder miyim? Tecrübeli hamişler yardımcı olabilir mi korkuyorum 🥺