Nsns Minikcivciv 12+2 yiz 11+6da cinsiyet öğrendik hiç mide bulantım olmadı kusmadım belki kızartma kokuları vs rahatsız etti iyi geçiyor şükür ama bel ağrım var oda çok şiddetli degil
Esrefiblue Minikcivciv hiç kilo alamadım çünkü yemek yiyemiyorum dün kız dedi sonra erkek dedi yani belli degilmiş henüz iki hafta sonra net birşeyler söyleyebiliriz dedi
Esn Kanımda enfeksiyon çıktı antibiyotik kullanıyorum sabah aç karna hafif bulantım oluyor onun haricinde çok şükür iyiyim Çarşamba kontrolüm var 13 haftalık oluyoruz inşallah cinsiyeti öğrenebilirim çok merak ediyorum 🤗
Busra37 İyi gidiyor çok şükür fazla bulantım olmuyor, dün doktora gittim bebeğimde çok iyiymiş. Tek d vitamini eksikliğimiz var onuda takviye alıyoruz