dezgi Kızlar 3. Ayimiza girdik ama iki gundur ayağımı kaldırıp yürüyeceğim an kalcama bir bıçak saplanıyor belim kopacak sanki ama kuyruk sokumu kısmı bu kadar ağrı normal mi acaba
Ozum12 dezgi Bendede bel agrısı var belim kütlüycek gibi oluyor eğilip kalkarken aniden kramp gibi agrı giriyor
Hlt-seyma21 dezgi cok normal bel kasık ağrıları endişe etmeyin 4-5 ay bende çektim son aylar bir daha çekiyorsunuz kaçınılmaz
dezgi Htc_31 bir sıkıntı değilse çekeceğiz bunlar tatlı acılar ama ayakta çalıştığım için çok endiselendim acaba ben mi zarar veriyorum yorularak diye🥺