Kızlar geçende süt buharına oturan varmı diye post açmıştım, o gün ben süt buharına oturdum , bende hem mantar hemde idrar yolu enfeksiyonu var inanılmaz şekilde akıntım vardı günde 5 defa iç çamaşırı değiştirdiğimi bilirim , neyse geçen üç dmrt gün önce süt buharına oturdum gerçekten faydasını gördüm hiç bir şekilde iç çamaşırım kirlenemdi akıntım olmadı o süt buharını yaptıktan sonra içimin temizlendiğini hissettim , birde bu süt buharı gebe kalmayıda sağlıyormuş ne kadar doğru bilmiyorum ama enfeksiyonumdan kurtuldum çok şükür birde benden size tavsiye günde 2 3 litre su için ev yoğurdu yiyin bunlarında faydasını göreceksiniz