Mrv1007 Ftos_72 benim de büyüdü özellikle ilk aylarda kocaman geliyordu gözüme şimdi karnım da büyüyünce orantılandı. Ama ben memnunum çünkü 75’i zor dolduruyordum, şimdi iyi görünüyor gözüme🤣
Ftos_72 MTugba ahhhh ben ağlayacam psikolojim bozuldu sanırım zaten memnun değildim zapzayıf göğüs büyüktü şimdi göbeğimi bile geçiyo ne yapacam bilmiyorum 😢
Ftos_72 Mrv1007 küçülür mü acaba ya inşallah küçülür benimki 75 olsa göbek atıcam estetik şart oldu sanırım bana 🤭🥲