Aysmnv35 Nasıl yani? Yapılan kan tahlilerinin sonuçlarını sizinle paylaşmıyor mu? Bu çok sinir bozucu bir şey anne için. Haklısınız bence de değiştirmelisiniz doktorunuzu. Çalışma şekli o şekilde o zaman onun.😞 Benim doktor ya da sekreteri sonuclar cıkar çıkmaz (2-3 gün içinde en fazla) arıyor, tlfnda bilgi veriyor kontrole gittiğimde de daha detaylı anlatıyor.