Aysmnv35
Benim doktorum da bir sikayetim olup olmadigini soruyor. Usg kontrolu yapiyor ve sorum olup olmadigini soruyor. Haliyle 10 dkyi gecmiyor. Ne yapmasini istiyorsunuz iceride mesela?? Soru soruyorsunuz da cevaplamiyorsa o baska. Gebe egitimi versin istiyor bazi hastalar doktordan sanirim. Ustelik 8 haftaluk daha kalp atisindan baska birseyi gormuyor zaten gelisim adina ne organ var bebekte daha ne boy kilo takip edebilecegi. Gayet normal yani