Kızlar merhabalar doktorum kan değerlerim normal kilo alımı bebek normal vs diye şeler yüklemesi yapmayalım demişti 29. Haftadayım idrar tahlili verdim glükoz 4,6 çıktı daha sonra tokluk şekerime 3 aylık şekerime bakıldı normal çıktı ama korkuyorum idrarda neden çıktı başına gelen var mı ?