Merhabalar, ben normalde 2kez adet oluyorudum evlilikden bir kaç ay sonra böyle oldu şimdi bilmiyorum bir kez oldum 2ci kez 10 olucakdı olmadı şefaf beyaz akıntı var hamilemiyim bilmiyorum ama bir his var yani test yapsamı acaba bir kaç gündemi bekleyim yoksa?