Hmry Neyi bekliyorsunuz biraz daha? Hem baya geliyor diyorsunuz, hemde biraz daha bekleyeyim. Bu gibi durumlarda sorumsuzluk etmeyin normal mi değil mi bunu kimse bilemez belki yerleşme kanaması belki ciddi bir şey, buraya post açacağınıza en yakın sağlık kuruluşuna başvurun.