Alpceren234 benim bebeğimde de var aynı sıkıntı canım bebebelerin ayı küçük olduğu için alerji testi yapılmadı biz raporla Aptamil progemis kullanıyoruz doktor aylık 18 kutu yazdı bunu devlet karşılıyor hiç bir sorun yaşamadık şuan 3 aylık çok şükür bütün sikayetleri geçti ben süt çok az verebildim kesildi sütüm verdiğim donemde doktorum susam,yumurta,süt urunlerini kesmişti.instagramda vegan sayfalar var oradan bakıp tarifler alabilirsin.yedigin ekmeğin içinde bile yumurta süt muhakkak oluyor makarnanın içinde bile var çok zor bir süreç onun için en iyisi vegan beslenmek buna yönelik ürünler tüketmek lazım cikolatayi bile vegan yemen lazım.ben çok zorlanmistim allah kolaylık versin şuan tamamen mamaya geçtik.