Merve234 Bacağımda ağrı oluştu doktor kalsiyum eksikliği olduğunu söyledi. İlaç yazdı NBL kalsiyum magnezyum ilacı içen var mı hergun kullanıyor musunuz ve bu şikayeti olan var mı
Clementinee Merve234 Ben kullanıyorum canım kullan mutlaka tüm şikayetlerin geçecek 20. Haftamdan beri kullanıyorum 38. Haftamdayım
Merve234 Clementinee Hergun mu kullanıyorsunuz doktor söyledi ama unuttum kağıda hergun 1 kere tok karna yazmış siz nasıl kullanıyorsunuz
Berru Clementinee bende iki aydır kullanıyorum ama kahvaltı dan sonra içiyorum ne zaman içmem gerektiği hakkında birşey soymedi doktorum size neden akşam iç dedi acaba
Berru Benim de vücudumda kasilmalarim oluyordu ve magnezyum düşüktü geçen ay verdi NBL yi.birinci kutu bitti ikinciye başladım hergun kahvaltı dan sonra içiyorum ben geçenlerde unuttum iki gün içmeyi sırtının ağrısından durqmqdim ilacı içtim rajatladim
Clementinee Berru Hiç bilmiyorum canım neden akşam iç dediğini hep öyle içiyorum ama 😇 Belki akşam ağrılar kasılmalar fazla olduğu için olabilir