BusraMuratS Kızlar bugün 37+0 olduk .. bi aksilik olmazsa Allah nasip ederse normal doğum istiyorum .. Bu haftalardan sonra neler yapmak gerekir doğumu kolaylaştırmak için ????? Siz neler yapıyosunuz
Hdamla BusraMuratS her gün 2-3 adet hurma yürüyüş ve özellikle merdiven çıkmak gerekiyormuş Allah nasip eder bende normal Doğum olacak olursam 37-38 haftalardan sonra başlayacağım 😇 Hayırlı doğumlarınız sağlıklı bebeğiniz olsun inşallah 😘
Ades BusraMuratS bende bugün 40+0 ım canım tık Yok 36dan beri bol yürüyüş hareket yapıyorm hurma yiyorum ama hala tık yok
Ebrar34 BusraMuratS günde 11 tane hurma çömelme yürüyüş merdiven inip çıkma ve en önemlisi düzenli korunmasız cinsle ilişki
BusraMuratS Ades Demekki ne yaparsak yapalım kısmetini gününü bekliyor kuzularımız 😊 Bende şimdiden başlıyım artık 40 a kadar yolu var 😅 doktor ne diyor peki doğumu başlatmak için bi seçenek varmı suni sancı gibi 🙄
Ades BusraMuratS yarın kontrolüm var açıklığa bakılacak canım ondan sonra Doğum şekli hakkında konusacagz doktorla
MelikeOk 40+4 normal dogum yaptım, ve hep diyorum iyiki normal yaptım) ben günde 10,15 tane hurma yiyordum yürüyüş , ama en önemli şey her kez için geçerli hep iyi,güzel şeyler düşündüm ,psikolojik olarak kendi kendime dedim ben yaparım herşey güzel olacak kolay olacak ve herşey ayni düşündüğüm gibi oldu . 🙏🏻
BusraMuratS MelikeOk Ohh çok şükür maşallah darısı başımıza inşallah 😊 Bende aynı şekilde normalde canım çok tatlıdır ama sadece bu konuda çok pozitif düşünüyorum hep rahatlatmaya çalışıyorum kendimi olumsuz hikayeleri hiç okumuyorum darısı inşallah başıma 😍😊♥️