Aynısı bende de var bekarken de vardı gebeyken daha da coştu.Her gece 2 bacağıma kramp tarzı kendi başına oynama şeklinde hareketler oluyor ve beni çok rahatsız ediyor.Gebeyken maalesef tedavisi yokmuş doğurana kadar böyle devam.Bi bayan nane yağı önerdi almayı da hep atlıyorum.Uykuya dalana kadar bacaklarımı yumruklamak kaşımak istiyorum resmen.İnsanın hayat kalitesini çok etkiliyor