Bebikomm Doktorum 20-25 günde bir çağrıyor ama ben çok merak ediyorum bebeğimi sanki aylar gibi geliyor siz kaç günde bir gidiyorsunuz 10+5 iz bu arada
Mrv1007 Bebikomm 32’ye kadar ayda bir kez gittim, 32’de gittiğimde 35’te tekrar gel dedi üç haftaya düştü. 35’ten sonra artık her hafta çağırır diye düşünüyorum
Lulikli Bebikomm o haftalarda 4-5 haftada 1di. 24e kadar böyle devam etti. Sonra 3 haftaya düştü. 30a kadar 3 haftada gittim. 30dan sonra 2 haftaya düşürdü. Hafta içi 36 olacağım kontrolüm var artık 10 günde bir giderim.
Ysgl26 Ayda bir çağırıyor. 1 martta detaylı ultrasona giricez inşallah. 7. Aydan sonra sıklaşır kontroller
Hlt-seyma21 Ysgl26 30 haftadan sonra 3 haftada bir son sonra 2 haftaya düşüyor tabi bir şikayet olmadıkça 30. Haftadayım en son 26 da gittim 31. Haftada giderim bir sıkıntı olmazsa
Denizyldzm Bebikomm duruma bağlı cnım ben 16 haftaya kadar 2 hftada bi gttim riskliydi çünkü ama zaten doktor söyledi merak edersen takıntı yapma gel bakalım diye
linsmea Bebikomm canım ilk 3 ay 2 haftada bir gidiyordum. 14. Haftadayım. Artık ayda bir gidicem. Bi sıkıntı olmadığı sürece cok gitmeye gerek yok bence, hem masraf oluyo her gidiş. Doktorun ne zaman çağırırsa o zaman git bence ☺️
gldn065807 Bebikomm en son 32 gittim 35 gel dedi nst ye giricem ondan sonra ne kadar sıklıkla çağırır bilmem
Aslylmz İlk haftalar sık gittim ondan sonra 33. Haftaya kadar ayda 1 şuan her hafta gidiyorum 36+1 iz
Minigindunyasi Bebikomm Ben dayanamıyorum 15gunde bir gidiyorum bir süre daha böyle gider sonra ayda gideirm diye düşünüyorum
Aslylmz Usnac1995 normalde evet her muayenede ama haftada 1 gittiklerimde 10 gün içinde olan diğeri kontrol olarak geçiyor ona ücret ödemiyorum