Cocukluanne41 Kızlar 9 buçuk aylık bebeğim var şuan tekrar hamile olduğumu öğrendim 5+6 doktora daha gitmedim randevu bulamıyorum. Ikinci doğum dahamı kolay olur ikisine nasıl yetisinden diye düşünüyorum🙄
Selin12- Cocukluanne41 canım öncelikle hayırlı olsun benim iki kizim arasında sadece 14 ay var korkma Allah yardim ediyor merak etme
Cocukluanne41 Selin12- çok korkuyorum ilk doğumun 2 saat sürmüştü ama yinede korkuyorum ağlamak istiyorum devamlı etrafındakiler de ne gerek vardı hemen yaptın gibi söylemler oluyo
Vildanbahar61 Cocukluanne41 Öncelikle gözün aydın sağlıkla gelsin inşaallah hiç kimsenin ne dediğine bakma Allah büyük elbet verir güç kuvvet 🤲
Cocukluanne41 Vildanbahar61 sağol canım inşallah çok endişeleniyorum ikinci doğum kolay mı herkes öyle diyo da merak ediyorum
Vildanbahar61 Cocukluanne41 İlk doğum gibi zor olmadığını banada söylediler bakalım yaşayıp göreceğiz 😉
Vildanbahar61 Cocukluanne41 Oğlum 2 buçuk yaşında şimdi 6 haftalık hamileyim henüz yolun başındayım canım 😁
Vildanbahar61 Cocukluanne41 İnşaallah hepimiz için güzel ve kolay olur canım ilk hamileliğim beni böyle etkilemedi ama şimdi hiç halim yok ve midem bulantım çok fazla Allah yardımcımız olsun 🤲🌹
Cocukluanne41 Vildanbahar61 ben oğlumda 3 kere fln istifra etmişimdir 37 haftalık doğdu kolay olmuştu hamileliğin doğum zorladı çok bağırdım dikişi hissetmiştim sizde hissetmismydnz
Vildanbahar61 Cocukluanne41 Benim oğlumda 39.haftada dünyaya geldi doğum değil beni mahveden sancıydi dikiş kısmındada uyuşmanın etkisi geçtiği için ebe sıkı sıkıya diktiği için canım yanıyordu ah gözümün önüne geldi koskoca mazi😁
Cocukluanne41 Vildanbahar61 benimde sancı kötüydü oturuyom saniyelik kalkiyom ağlıyom aklıma geldikçe piskolojm bozuluyo
Vildanbahar61 Cocukluanne41 Güzel düşünelim canım ne kadar relax olursan bebeğin de o kadar rahat oluyor akışına bırakalım inşaallah herşey güzel olacak 🤲😍