Kızlar benim 3 aylık bi düşüğüm oldu.O geceye kadar herşey çok normaldi tam yatagıma girdim yatıcaktım birden bı sıcaklık hissetim bacaklarımdan kanlar akıyodu ama öyle böyle değil aşırı bi kanamam oldu resmen sanki biri beni bıçaklamış gibi oluk oluk kan aktı avuç içi kadar parçalar düştü ki ben onu bebek sandım hastaneye götürdüler hemşireler bile şok oldu okadar kan kaybına . Neyse ultrasondan baktılar bebek düşmemiş ben şok oldum neyse 10 gün hastanede yattım kanama vardı ama az ve leke tarzındaydı taburcu oldum eve geldim bi hafta geçti ağtılarım başladı sırtım kasıklarım adet sancısı gibi hastaneye gittik yine yatış verdiler hastanede daha kötü oldum böyle bi sancı yok doğum sancısı gibi 10 dakikada bir vuruyodu agrı sabah oldu agrım yoktu lavaboya gitmek için kaltım bebeğimin suyu geldi doktor kalp atışını alamıyorum dedi ve suni sancıyla doğurttular sonrada kürtaja aldılar bu şekilde çok acı çektim herşey o kanamayla başladı hangi doktora gittiysem sebebini bulamadılar acaba benim gibi yoğun kanama yaşayan oldumu