Bende parça parça almıştım eksikleri az kaldı şuan, biberonu 3 ay önce indirimsiz 79 tl almıştım şuan 130 tl her geçen gün artıyor fiyatlar 🤦♀️ Normalde de 300 tl hastane çıkışı beğenmiştim bugün ebebekten hastane çıkışı 10lu 2 de ayrıca müslin aldım 252 tl tuttu yine pahalı ama sonrasına bıraksaydım 350-400 civarını bulurdu