KubraAydin Bugün sancılarım olduğu için acile gittim alttan muayene ettiler şuan kahverengi lekelenmem olmuş bu normal mi napmam lazım
Hilal-95 KubraAydin normal canm merak etme doktorun sölemesi lazımdı aslında ama fazlalsır kan su sancın felan olursa mutlaka git doktoruna
Bsrahb KubraAydin aynı durumu yaşamışız bugün canım bana doktor kan gelebilir korkma dedi Pazartesi tekrar çağırdı kanamam artmadı sürece sancıdan duramayacak hale gelmedim sürece daha gitmicem hastaneye sancım 60 da falan çıkıyor
KubraAydin Bsrahb benim hala sancılarım devam ediyo heralde hastaneye gidince korkudan kaçtı 😂 şuan belim acayip yaniyo kasıklarım aynı