Kizlar kismetse 19u sezeryna oluyorum. Annem pazardan şu büyük tutku çamaşırlardan aldı babanne kulotlardan:) ama sorun şu ki şu an karnımın altında kalıyor göbek büyük diye. Doğum sonrası giyebilecek miyim bunu yoksa karnim kalacağı için ozel lohusa kulodu almak şart mı:(