amineravza Ben de sezaryene gireceğim için özellikle sordum. Epiduralde ayağını oynatabiliyormuşsun normal doğumda tercih ediliyormuş o da muhtemelen doğum anında destek olsun diye. Epiduralde acı hissin yok yani. Spinale gelince belden aşağısı tamamen uyuşmuş halde ve acı hissetmiyosun. Ameliyat olduğu için yani vücudunda bir yer açılıyo sonuçta o yüzden tamamen uyuşma varmış. Anestezici bu şekilde açıkladı.Genel anesteziyi de önermiyoruz. Bebek içerde olduğu için size verilecek bütün ilaçlar bebeğe de geçiyo , bebeği sersemletebiliyo, etkileri oluyo diye açıkladı.