Busrabozdag Kızlar 38+2 haftalık hamileyim. Her gece sancım oluyo ama yalancı sancı gittim doktora. Bu ne zamana kadar böyle sürecek allah aşkına gerçek sancı ne zaman olacak ? Kafayı yicem artık
KubraAydin Busrabozdag Valla benimde öyle gidiyorum yeterli değil gidiyorum durdurdular bikere yüksek çıkınca bugün tekrar gittim yine yeterli değil yalancı dediler ama sancı beni mahvediyor ne oturabiliyorum ne yürüyebiliyorum
elifinilki27 Busrabozdag Yalancı sancı dediğiniz şey nasıl bir sancı şekli çok merak ettiğim için soruyorum da böyle adet ağrısı gibi mi oluyor yoksa sancı şeklinde mi nasıl yani?
Dobiskoutku Busrabozdag açılmaniz var mıymış peki ? Bende 38+2 yım. 37+5 te catida 1 cm acilmam olduğu söylendi fakat sancım yok . Ama alt bölgem yürürken parçalanıyor sanki :(
Busrabozdag KubraAydin valla aynı durumdayım yatakta bile rahat edemiyorum. Gerçek acıya halim kalmadı resmen
elifinilki27 Busrabozdag Aaa anladım benimde arada bi ağrıyor ama çok şiddetli değil yani bı yalancı sancı mı oluyor?
elifinilki27 Busrabozdag Hımm anladım daha 29+4deyiz bu haftalarda normal mi acaba? Sizin ne zaman başlamıştı?
Gamze1351 elifinilki27 bnde 29+4haftaligim bnmde ara ara oluo yalancı sancı uzaninca gecioo sadece ☺️
elifinilki27 Gamze1351 Bildiğim kadarıyla hareket falan edince biraz geçiyormuş ama ben sadece yatıp dinleniyorum öyle olduğunda 😁
Gamze1351 elifinilki27 valla bn hareket etmiom uzaniom direk öle olunca gecio sonra ins vaktinde gelir sağ salim alırız ins 🤲