Sincan da ki bütün özel hastaneleri bugün ki ile birlikte talan etmiş durumdayım hiçbir doktordan memnun kalmadım ne üstün körü bir ilgilenme bu böyle.
Sincan tıp merkezi
Başak tıp merkezi
Koru hastanesi
Lokman hekim hastanesi
Hepsi de okadar yüzeysel ilgileniyorlar ki sadece tebessüm ile analtiyorlar bukadar.
Bir ara kanamam olduğunda gazı Hastanesi’nin aciline giriş yapmıştım ve o günden sonra Gazide takipli oldum ilgi alaka bilgi donanım herşeyi harika diğer hastaneleri bilmedigim için yazıyı ovuyorum bugün uyandim sabah Kusarken kan geldi ağzıma hemen yakında diye en son görmediğim tedavisini bilmedigim koru Hastanesi’ne gittim ve keşke gitmeseydim resmen birşey olmaz böyle şeyler oluyor gel bebeğine bakalım dedi ultrasyondan gösterdi kalp atışını dinletti eczaneci ile anlaşma yaptığı iki ilacı yazdı gönderdi bukadar.
Gerçekten hep söyledim hala diyorum parayı alan doktor hastayı umursamiyor. Gaziden önce başak tıpa gitmistim kanamam var diye tutunmadir dedi gönderdi Sincan tıperkezi de aynı şekilde ultrasyondan gösterdi gönderdi. Lokman hekime de ikili tarama için gitmek istedim içerisi ana baba günü iş saati metro durağı gibi. Tutunma kanamasidir birşey yoktur dediklerine gazı Hastanesi’nde kese dışında kanama alanı varmış pis kan birikmiş onu atiyormus hemen yatış verdiler serum kan idrar ultrason yaptılar ve iki gün sonra ve bir hafta arayla randevu verdi üniversite araştırma hastanesi olduğundan galiba detaylı inceleyerek konuşarak bilgilendirme yaparak o günümü kurtardık saolsunlar.
Yani Sincan’da hiç ilgili bir özel hastane yok ya da dennk gelemedim doktorları oraya parayla oturtmuslar gibi.