twinboymama bebek arabası konusunda biriyle bir yere gitme ihtimalimi hiç düşünmemiştim. Öyle bir durum için belki kanguru alabilirsin ama bence ihtiyaç olup olmama durumuna göre bakarsın, doğduktan sonra da alabilirsin. Ben odalarını yapmak istiyorum, hatta erken bile olsa şimdiden yapmak istiyorum. Beşik/anne yanı hiç düşünmüyorum, çünkü ikisine ayrı ayrı alamam, bir tane alıp beraber yatırsam bile kaç ay yatabilirler aynı anda, kısa sürer yani. Oda konusunda ise büyüyen karyola mı alsam, yoksa normal karyola alıp sonra direk yetişkin yataklarına mı geçsem o kısımda kafam karışık, yani ekonomik ve kaliteli bir yol bulmak istiyorum :)