uzlet 2 aylık bebeğim var son zamanlarda sürekli memede kalmak istiyor bıraktığım anda ağlıyor uyusa bile 15 dakikayı geçmiyor ama memede olduğu sürece sıkıntı yok nasıl yapabilirim bir yol gösterir misiniz aynı durumu yaşayan lar nasıl bunu atlattı
Azimeka uzlet 10 aylık kızım varaynı sizinki gibi yorulduö artık hep meme ıstıyor memeız uyumuyor emzık tutmuyor üstüne bide tekrar hamileyim 2 aylık hiç bi çare bulamadım uzun uyku nedir unuttum en gaz uyudugu aralıksı 1 saat
Selin12- uzlet canım meme altında uyumaya alışmış emen çocuk maalesef bu şekilde oluyor benim kızımda 13 günlük o da aynı şekilde benim kızım emzik alıyor ana yine aynı
Hilal-95 uzlet atak dönemi olablr canm benmde bazen oluyor inan bana tam 3 saat emzirdiğimi biliyorum ya 🤣
uzlet Azimeka Benimki de emzik tutmadı tutsalar rahatlarız biraz Allah yardımcınız olsun sizin de çok zor yani hiçbir iş yapamıyorum
Selin12- uzlet canin atak dönemi olabilir bizde aynı durumdayız acaba doymuyor mu diye mama yapıyorum yemiyor
Hilal-95 uzlet valla öyle gerçekten zor cidden ama güzel alışıyosun o zorulğa kardeşim merak etme🙏🏻 Sana ihtiyacı var hep böyle düşün