Nermin_nur1 Kızlar 16+2 yiz ama perşembe günü ultrasonda 17 çıktı. Karnımda ara ara pıt pıt şeklinde bir şeyler hissediyorum seğirme gibide diyebiliriz . Sizce bebeğin hareketini hissediyor olabilir miyim? İlk gebeliğim