_esra_1453 normal falan değil bakmayın doktorlara. Amacım sizi korkutmak değil ama 19. Haftamda bende de kahverengi leke oldu aksama kadar bekledim bı daha gelmedi akşam kalktm Acile gittim pazar aksamiydi poliklinik açıldı o saate muayene oldum 2cm acilmam varmış. Dikiş atilmazsa doğum başlayacakmis. O gün akşam 9 da acil serklaja alındım. Şimdi 27 haftalık olduk çok şükür , inşallah sonuna kadar da gideriz 🤲🏻 ihmal etmeyin bı gidin , bişey yoksa da en azından içiniz rahat eder😊