Aylin52 Kıazlarr hadi toplanın size de olmuyor mu her sabah uyanınca göbeğim inmiş diye hissediyorum her sabah aynanın karşısında 2 tur dönüp yok yerinde bebeğim diyorum 😂
kahvesever__ Aylin52 😂 oda güzel miş valla hiç kontrol etmiyorum sabah kalkınca hemen seviyorum ve konuşuyorum ben
Sevilay_Demir Aylin52 bende ilk uyandığımda bakıyorum inmiş biraz okşadıktan sonra top gibi oluyor 😂 bebişimde hareketleniyor sonradan
Hayat63 Aylin52 ayy aynı bni dediniz wala demek Bn tek değilmişim her sbh bakıyorum gerçi bakmama gerek yok ztn gobegim 5 aylık gbi sdce kalp atışı atıyormu diye merak edip bakiyorum😂😂😂
Aylin52 kahvesever__ yaa bende konuşuyorum her sabah mutlaka bazen küçük bey tekmeleriyle uyandırıyor benğ minimal oğlum
Aylin52 Hayat63 ay maşallah yaa sen tecrübelisin benden benim daha ilk ve çok korkuyorum. Normal mi sezeryan mı
Hayat63 Aylin52 bsy olmz allah ’in izniyle bnde senin gibiydim bir zamanlar bk 3.gebeligi yaşıyorum insslh Rabbım seni yormadan kucağına almayı nasip eder bide Bn 18 yaşında anne oldum şuan 23 yasndym🤗🤗🥰 bnm sezeryan maleseff 😒
Aylin52 Hayat63 amin inşallah çok güzel bi duygu Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip eder inşallah