Hallomely Kızlar merhaba 29 haftadayım ve dün fark ettim ki ayaklarım şişmeye başlamış ne yapmalıyım ne önerirsiniz aynı durumu yaşayanlar ??
poncikveannesii Hallomely bol su fazla ayakta durma gibi şeyler ama maalesef bendede var özellikle botlar aşırı sıkıyor gece yatarken sanırım çok ödem oluyor kalktğm zaman basamıyorum tuzu azalttım fazlasıyla 🤷
Ceylin680 Hallomely benimde ayaklarim büyümüş sis deil ama nerdeyse 1 aydır ayakkabım biraz zor oluyor normalde benim ayakkabim hep rahattır .ama hamileyken normal bende 29 haftalık hamileyim
Hallomely Ben normalde de tuzlu yemem çok ve Deniz tuzu kullanıyorum yemeklerimde de daha sağlıklı diye . Ayaklarımı gördükçe moralim bozuluyor , yürüyüş yapsam bi dert yapmasam bi dert😩🤔