Merhaba eşime çalıştığı firma terfi ettiği için kiralık araç tahsis edecek. Bu araç kiralık olduğu için ben kullanamaz mıyız? Hani allah korusun kaza vs olursa kontrat kimin adınaysa o mu kullanıyor olmalı? Bir de diyelim ki araca ihtiyacımız yok diye istemedik. Bunun yerine o kiralık araç bedeli maaşına eklenir mi?
Bu konuları bile yardımcı olabilecek var mıdır?🙏🏻