AysUysal bir gariplik var ama ben algilayamiyorum heralde , canım ne olursa olsun genetik pıhtı testi yaptır ben ilk kurtajimda doktor ilk gebelikte oluyor istersen yaptır demişti ,2. Gebeliğimde iç gebelik gibi görünüyor dedi boş gebelik oldu . Testlerimde herhangi bir sıkıntı çıkmadı şükür ama içim rahat Allah’ın takdiri diyorum . Eğer sende pıhtılaşma vs varsa sonraki gebeliğimde tedbir alman lazım ama once dinlen tavsiyem uygulamayı sil,bkendine psikolojik baskı oluşturma Rabbim insallahnhayirlisini nasip eder