Kızlar merhaba bişey sormak istiyorum ben 36 haftalık hamileyim bebekte kordon dolanması var 2 kere dolanmış boynuna normal doğumda sizce sorun yaratır mı ben normal doğum istiyorum denemek istiyorum en azından ama korkuyorum da bebeğe bi zararı olur mu diye doktorum bakıcaz duruma göre bebekte çok küçük kilosu düşük dedi ama kafam karıştı denesem mi denemeden sezeryan mı istesem arada kaldım bu konuyla alakalı bilgisi olan aynı durumu yaşayan var mı aranızda ?