Merhaba kızlar bebeğime e bebek yenidoğan reyonundan kıyafetler aldım ancak eve geldiğimde farkettim etiketlerinde 3 ay 62cm yazdığını.. Direkt yenidoğan bölümünden alınca incelemedim tek tek.. Değişmeli miyim yani doğru olanı bu mu yıkanınca çeker mi yardımcı olun lütfen kafam karıştı