eslemsi 1oguzannesi kizim ayniydi her ultrasonda uyuyordu dktor sallardi asla uyanmazdi. Smdi yine hamileyim ultrasonda gordum hic kiprasma yok ayni ablasi kilikli. Dogdugunda da ayni oyle oluyolar. Hp uyurdu en rhat bebe turu bosver dha ne istiyon
1oguzannesi eslemsi doğduktan sonra iyi bişey ama şuan öyle olunca hamilelikte yani insan endişe ediyor bir terslik mi var niye enerjisiz sürekli diye
Deletedmom727271 1oguzannesi yok canım her bebek bir değildir tabi ama dediğim gibi senin sonuna gelmiş artık alanı daraldığı içindir. Doktorun daha iyi bilgilendir seni tabi :)