Eylulperisi Merhaba kizlar kimyasal gebelik geçirdim ayın 2sinde kanama başladı 1hafta sürdü son 3gundur kahverengi lekenmelerim oluyor bu durumu yaşıyan varmı doktor randevum salı günü kafam karışık biraz bı sorun mu var acaba😏
Zuzununannesi01 Eylulperisi rica ederim canım sanada çok geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda güzel haberler alırız
Eylulperisi Zuzununannesi01 çok sağol kuzum amin inşallah RABBİM kucağımızi boş koymasın hayırlı bı evlatla sevindirsin inşallah🤲