Poyrazinannesiiii Kızlar eşim 8 aylıkken doğmuş. Acaba bebeğide etkiler mi bu durum erken doğar mı 🙄😂 biraz saçma geldi ama merak ettim aklıma takıldı sormak istedim 😂😂
Ozge Poyrazinannesiiii ablam prematüre doğmuş. Yeğenimi 39.haftada doğurdu. Çok da alakası yok bence.
Esraliiii Poyrazinannesiiii ama doğum kiloları benzeyebilir anne baba kilolu olursa oluyor mesela olur canim fhhgghnormal
Poyrazinannesiiii Esraliiii ay o hiç olmadı işte 😂 annem hep diyordu sende zorlandığım kadar hiç birinizde zorlanmadım diye 😂 neyse sağlıklı olsun da tosunum zorluğuna da razıyım 😂
gulsonmez27 Arkadaş 6 aylıkken doğmuş bebesini 40.haftada sezeryanla doğurdu.Alakası yok Yani ama insan mantıken olur gözüyle bakıyor 🙃