Edagg Kızlar merhaba 36 haftaliğiz bebeğim 2500 kg bana az geliyor zaten dktorda biraz geride dedi benim gibi olan varmı ? 34+4 te 2200 dük..
Nisann26 Edagg Benim de o civardaydı o haftalarda canım. Hergun muz ve süt içtim. 3 kg 30 gram doğdu 😀 Daha erkenden başlasam faydası olur muydu bilmiyorum ama bu boy ve kg genetik. Bunu öğrenmiş oldum 😊
bgymuk Edagg bizde bugün kontrole gittik 36+1 iz 2.600 dedi kilosuna. 32.haftada 2150 ydi az almış dedim doktor şuan haftasına göre gayet normalde dedi canım bundan sonra çok alacaklar allahın izniyle 😇
Clementinee Edagg Benimde öyleydi o haftada aynıydı kilosu doktorum hep iyi dedi gelişimi 38. Haftamdayım doğumuma 3 gün kaldı 3.100 doğar dedi 🤍🤍
TurnailePoyrazArelinannesi Suanda 36+2 haftalıgım yüzde 50 plesanta kireçlenmiş o yüzden de artık az beslenir dedi 37 olsun alalım dedi o zamana kadar 3 kiloyu az da olsa gecer dedi sağlıklı olsunlar da kilo sonra da alır