Melaike2779 Gaziantep üniversite Hastanesi’nde doğum yapan var mı kızlar ücret alınıyor mu aliniyorsa ne kadar memnun kaldınız mı 🤔
Minnakkurabiyeveannesi27 Melaike2779 Kuzum ben öyle rutin bir kere kontrole gittim birde doğumda ücret sıkıntısı yaşarım diye doğum düşüncesiyle dosyam bulunsun dedim ama üniversite hastanesinde bikdigim kadarıyla ücret alınmıyor özel oda istersen sadece onda ücret oduyorsun
Karkubra27 Melaike2779 unverste Hastanesi’nin içinde özel doktorlar var ve özel oda istersen para alıyor ama bilmiyorum kızımı ncrde dogum yaptım 5 bin oğluma hamileyim Liv Hastanesi’ne gidiyorum oda 5 bin denildi ama doğum yapana kadar ne kadar olur bilmiyorum
Melaike2779 @"Minnakkurabiyeveannesi27 anladım peki gittiğiniz doktordan memnun kaldınız mı hastane ilgili biryer mi ben şehir dışında yaşıyorum doğum için ailemin yanına gelicem araştırıyorum pek bilgim yok
Melaike2779 Karkubra27 bende akademi Hastanesin de düşünüyorum en son antebe geldiğimde muayene için gitmiştim memnun kaldım bakalım araştırıyorum
Karkubra27 Melaike2779 evet akademi hastanesi de güzel bikac kez muane olduk evime uzak diye tercih etmiyorum