Berat15 Merhaba arkadaşlar. 33 haftalık gebeyim enfeksiyon değerim cok yüksek cıktı doktor 2 gün hastaneye yatırdı. Antibiyotik verdi eve gecince acaba bu durumu yaşayan varmı başka önerilerniz varmı
merveyildrm Berat15 Geçmiş olsun. Crp 25 benim de çok hastalandım ve ateşlendim sonunda korona çıktım ben de antibiyotik kullanıyorum 10 haftalık hamileyim.
melekkizim_00 merveyildrm bende de aynısı olmuştu benimde 24 çıktı ve korona testim pozitif çıktı bende kullandım çok şükür düştü, kandaki enfeksiyon zararlı