Nur-07 Arkadaşlar sezeryan dogum yaptım 3 günlüğüm şu anda Amaliyat yerini nasıl yapacağım bilmiyorum fikir verir misiniz
BusrAras- Ben eczaneden bant almıstım onu takıp dus falan aldım ama dikkat ettim su almaması gerekiyor hastaneden cıktıktan sonrada bir gün kapalı durdu sonra actım ekstra bişey yapmadım birsey süremedim kendimi dikişlerimi zorlamamaya calıstım