Merveymen50 7+5ten selam. Bulantılar beni mahvetti kötü tarafı kusamıyorum kussam rahatlayacağım böyle boş boş bulanıp duruyor, bir de aşırı halsizlik var ama uyuyamıyorum sadece uzanıyorum. Hayat enerjim kalmadı gibi hissediyorum, çok keyifsizim bir an önce hamileliğin enerjik dönemlerine geçmek istiyorum.😩 Bebişi geçen hafta gördüm bir daha ki randevumuz ay sonunda, günler geçmek bilmiyor.🙊🥰