11_ayse11 Kızlar catlatma ignesi sonrasında kaç günde adet olunur illa bat tarihi beklemek mi gerekir
Vogel 11_ayse11 ben iğneden 10 gün sonra adet oldum geçen ay. Dr da 14 gün sonra test yap sonuca göre gel demişti. 14güne kalmamıştı tabi benim..
Canim_bebegim40 11_ayse11 ben geçen ay iğnenin 15. Günde olmuştum bu ay 16. Gündeyim olmadım daha 13. Gün test yapmıştım negatifti
M_erve 11_ayse11 bende pazartesi günü çatlama ignesi olacağım inşallah guzel sonuclarla burada paylaşırız 🤗
11_ayse11 Vogel bn de geçen ay tam 15.gün adet olmuştum ama tam bat tarihine denk gelmişti bu ay bugün 16.gün ama hala adet olmadım dr 11 şubata kadar adet olmazsan gel demişti bi sorayim dedim bat 15
11_ayse11 Canim_bebegim40 aynı durumdayım iğnenin 16.günü bugün 13. Gün test yaptım negatif çarşamba gününden beri adet agrisi çekiyorum oldum diye lavaboya koşuyorum bisey yok ama bugün agrım da kesildi arada geliyor pazartesi kan vereceğim hakkımız da hayırlısı
Canim_bebegim40 11_ayse11 bende birkaç güne adet olmazsam evde test yapicam yine çıkarsa bahtimiza hayırlısı..
11_ayse11 Canim_bebegim40 aynn ya olsun artık çok istiyorum çünkü rabbim büyük onun hazinesinde çok bizi de sevindirecek elbet
Canim_bebegim40 11_ayse11 aynen öyle bir belirtin varmi peki akıntı göğüs hassaslığı halsizlik uyku hali gibi
11_ayse11 Canim_bebegim40 uyku hali var biraz kasıkta ağrılar baş ağrıları var ama gebeliğe yoramıyorum test negatif çıktı ya ondan galiba bide pazartesi test verecem umudum yok ama bakalım
Canim_bebegim40 11_ayse11 benimde göğüslerim hassas sadece dün gecede kasık ağrım vardı ped taktım bugün ikiside yok olmadim hala ve sancım gitti anlamadım