Ben ne zaman bugun hareketı az dı hafıfdı desem hep bebegın yerı daraldıgı ıcın yazıyorlar ve dıger gun ınanılmaz hareketı oluyor😅 sımdı soruyorum ıkı belkı uc gundur bebeğimın hareketlerı cok sakin ve nazik😁 gerçekten artık yerı daraldı mı ki😅 cuma günü sezeryanım var zaman yaklaştıkca ınsan korkuyor Allah korusun