Brlayayse Lemanl İlk cocugumda Nisanim geldiği gün doğum yaptm 6 saat içinde bunda da gelmedi henüz 38+0 oldk bakakm ne zaman gelecek 🤩
Eminemuhammed Lemanl sizin nişan nasıldı peki bende bekliyorum şuan 39+1 im de hafif kahverengi bi leke gibi silerken tam anlamadım o mu değil mi
Belacivciv Lemanl E tabi hazır olmak lazım ama benim nişan geldikten hemen sonra sancılarım başlamıştı, sağlıkla kavuşun siz de inşallah🌸
Lemanl Brlayayse Benimde ilk gebeliyim ve 38+4 bu gün nisanim geldi İnsAllh bende sizim gibi çabuk dogururm hem korku var hemde olsun istiyorum İnsAllah sizində benimde ve tüm hamilelerin kolay dogumu olir☺️
Pinar-25 Bende 38+3 üm bende heyecanla suyumun yada nişanının gelmesini bekliyorum agrım oluyor düzensiz bir şekilde