Gzmhsyn Ne gelen var be giden doktorum günde vermedi erken diye bekliyorum sizde durum ne doğum şekline karar veren var mı
Clementinee Gzmhsyn Ben sezaryen olcam canım Çarşamba hayırlısıyla kendi isteğimle 🤍İnşallah sağlıkla gelsinler
omerim32 Gzmhsyn bende sezeryan olucam nasıpse cuma gunu🌼 doktorum normal yapamazsın parçalanırsın dedı😁😁
Gzmhsyn Clementinee ben kontrola gidicem çarşamba günü inşallah gün verir ben karar veremedim doğum şekline ya
Clementinee Busra2013 Evetttt valla az kaldı öyle böyle derken😅 38+3 oluyor canım Allah nasip ederse İnşallah😇🤍
Busra2013 Clementinee oy masallah ben pazartsı 37+0 oluom artık benımde korkum bıter ne zmn gelırse gelır arrık🥰
Balipegim Kızlar kasılmalarınız çok mu kasılma mi bilmiyorum da sertleşme mesela kaç kere oluyor günde. Ayakta kaldığınızda oluyor mu. Yanı ben sancı mi cekiyorum anlayamıyorum ama gün içinde cok fazla oluyor artık tas gibi oluyor o sırada nefesim kesiliyor
pelinnur Balipegim günde 9 a kadar normal dedi doktorum kasılma için benim ayakta çok durduğumda daha fazla oluyor sanki
Gzmhsyn omerim32 çatıya baktı mi peki benim çatıya bakalım öyle karar verelim diyor bilmiyorum napsam
omerim32 Gzmhsyn çatıya bakmadı kuzum kılosu bıraz fazla geldı o yuzden boyle soyledı normalde normal doguma yatkın bı doktor korkmustum hatta benıde zorlar mı diye ama zorlamadı
Balipegim pelinnur bu programdaki kasılma sayar yerini kullandım akşamdan beri sadece 12 kere kasılma oldu yarın da bu şekilde devam ederse gideceğim sezaryen olacak çünkü