RaYaRY Kızlar nasıl gidiyo bebeği hiç hissettiniz mi ben onun artık varlığını hissediyorum ama hareketini daha hissedemedim bide arada ağrılarım oluyo mide bulantısı hâlâ var
iremss RaYaRY hissediyorm ama çok düzensiz 18+5, benm fix sırt ağrım baş ağrım oluyo hiç şaşmaz 2. Gebeliğim