Melikeeeeeeee Meyveli şeyler çok yoğun şeker içerdiği için sadece hamilelikte değil genel olarak zararlı. Sade soda zararlı değil aksine hamilelikte benim doktorum günde 1-2 tane içilmesini öneriyorum magnezyum eksikliğine, bacak ağrılarına vs iyi geliyor demişti. Ben de unutmazsam her gün içiyorum. Hafif bacak ağrıları vs hissederseniz hemen bir tane sade maden suyu için çok iyi geliyor.